.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مشترک نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان به مناسبت روز 22 بهمن

نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان روز چهارشنبه با انتشار پيامي مشترک مردم استان را شرکت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

در اين پيام که يک نسخه از آن در اختيار شمال نیوز قرار گرفت ، آمده است : اکنون با قرار گرفتن در چهارمين دهه حيات طبيه انقلاب شکوهمند اسلامي و با نگاهي به گذشته مي توان وضوح دريافت که نقطه عطف اين مجاهدت ها حرکت به سوي حاکميت ارزش هاي اسلامي و ايجاد جامعه اي عاري از ظلم و ستم بوده است .

در ادامه اين پيام آمده است : آنچه تاکنون انقلاب اسلامي را بيمه کرده و سرمايه پيروزي هاي مختلف ملت بوده ، اشاعه فرهنگ برادري ، اتحاد ، وفاق و همدلي است .

در اين پيام آمده است : امروز ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي پس گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي با عشق ، تعهد و دلبستگي هر چه بيشتر به رهبر معظم انقلاب و آرمانهاي راستين انقلاب با بيداري و هوشياري کامل در برابر دشمنان از دستاوردهاي بزرگ انقلاب يعني استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي دفاع مي کنند .

در ادامه اين پيام آمده است : مردم با حضور ميليوني خود در راهپيمايي هاي مختلف بويژه راهپيمايي 22 بهمن پايبندي خود را به آرمانهاي راستين انقلاب اعلام مي دارند.
در پايان اين پيام آمده است : ما ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر و تبريک يوم الله 22 بهمن به مردم هميشه در صحنه استان گيلان از آنان براي شرکت در راهپيمايي اين روز دعوت مي شود .

مردمي که با حضور آگاهانه ، پرشور و حماسي خود در اين راهپيمايي ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب مي کند و برگ زريني ديگر بر تاريخ افتخارات خود بيفزايند.
همچنين دانشگاه گيلان نيز با انتشار بيانيه اي احاد مردم ، دانشگاهيان ، دانشجويان استان را به شرکت در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت کرده است .
در اين بيانيه امده است : راهپيمايي روز 22 بهمن ، نماد پشتيباني از فرامين رهبر فرزانه و تقويت ارزش هاي والاي اسلامي بوده و نيتجه حضور مردم در اين حماسه بزرگ خط بطلاني بر همه توطئه ها و فتنه هاي طراحي شده از سوي دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جنهوري اسلامي است .

در ادامه اين بيانيه آمده است : بديهي است اين حضور آگاهانه خطر دشمنان را دفع و آنان را مايوس و نااميد و دوستان امام و انقلاب را در سراسر عالم خوشحال و اميدوار مي کند.
در پايان اين بيانيه آمده است : اينک جامعه ما بيش از گذشته نيازمند انسجام ملي است چرا که همدلي و همراهي ملي گردونه پيشرفت و توسعه کشور را در همه ابعاد رونق خواهد داد و در اين زمينه حضور آحاد مردم ، پايه هاي تعالي و ترقي را دست يافتني تر مي کند.

اساتيد ، دانشجويان و کارمندان دانشگاه گيلان با حضور در راهپيمايي 22 بهمن ضمن بيعت با مقام عظماي ولايت و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي آمادگي خود را براي دفاع از آرمان هاي امام راحل (ره ) و تداوم شعار اساسي استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي اعلام مي داريم .
سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان نيز با انتشار بيانيه اي احاد مردم مسلمان و هميشه حاضر استان را به شرکت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت کرده است .
در اين بيانيه آمده است : مردم با حضور در اين راهيپمايي ضمن اعلام انزجار و نفر ت از قسم خوردگان لعين و ملحد به نظام مقدس اسلامي ، حماسه اي زيبا خلق خواهند کرد.

جامعه مهندسين گيلان نيز ضمن گراميداشت اين ايام مبارک مردم استان را به شرکت در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت کرده است .
در اين بيانيه آمده است : آنچه در 31 سال پيروزي انقلاب اسلامي جراحات وارده بر پيکر انقلاب را تسکين مي دهد وفاداري و اعتقاد راسخ ملت به نظام جمهوري اسلامي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است که تبلور آن با حضور ميليوني و پرمعناي مردم در 9 دي 88 شکل گرفت و همچون ابي بر آتش فتنه سرازير شد.
در پايان اين بيانيه آمده است: از مردم انقلابي گيلان براي حضور حماسي در روز 22 بهمن دعوت مي کنيم تا ضمن تجديد ميثاق با ارمانهاي بلند امام و رهبري بار ديگر دشمنان ياوه گوي انقلاب اسلامي ايران را نااميد کنند.
همچنين بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت با انتشار بيانيه هاي جداگانه اي مردم استان را به شرکت در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت کرده است .
در اين بيانيه ها آمده است : ما دانشجويان بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت ضمن تجديد پيمان با آرمانهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي همسو با ساير اقشار هميشه در صحنه استان گيلان در راهپيمايي غرور آفرين 22 بهمن حضوري گسترده خواهيم داشت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.